top of page
pic_for_web.jpeg

 כלי עבודה לאימון ילדים במאה ה-21

לאנשי מקצוע בשיטת "בית מאמן" 

השתלמות באימון ילדים

מיועד לאנשי מקצוע, מטפלים ומאמנים העובדים עם ילדים ונוער: מטפלים, מאמנים, אנשי הדרכה, מורים, גננות, אנשי חינוך, עו"סים, יועצות חינוכיות ואנשי מקצוע שעובדים עם ילדים

הצטרפו למחזור מאי שנפתח ב- 4.5.21

בואו לשדרג את המקצועיות שלכם

בעבודה עם הורים וילדים

התכנית מאושרת משרד החינוך במסגרת הכלה והשתלבות ומספרה: 7642

מטרת ההשתלמות היא הכרות עם עולם אימון הילדים ולהקנות לך כלי עבודה ישימים לעבודה עם ילדים ונוער בכדי למקסם כל מפגש איתם בחדר האימון/ בכיתה ולהגיע לתוצאות מהירות ומשמעותיות יותר בחדר האימון, הטיפול ובמסגרות החינוכיות. 

התכנית כוללת 8 מפגשים פרקטיים ומעשיים אשר תסייע לך במסע לעבר ליבו של הילד ומציידת אותך בכלים ישימים להוביל את הילד לחיזוק תחושת המסוגלות, האמונה העצמית בעצמו וביכולתו, להגביר את תחושת הביטחון העצמי תוך איתור הצדדים המוארים אצל הילד, הצבת מטרות, פתרון בעיות, התמודדות עם אי הצלחות, ניהול רגשות ומחשבות. הכלים יאפשרו לך לשדרג את הקריירה המקצועית שלך בקליניקה ובכיתה, הכלים יאפשרו לך להיפתח לעולם שלם של כלים ואפשרויות להתמודדות עם אתגרים רגשיים, אתגרי קשב וריכוז, בעיות משמעת. כמו כן, יינתנו כל הכלים והדרכים להנחות את הורי הילד ליישום בבית וליצירת בית מאמן. 

8 מפגשים שיראו לך את הדרך להפוך כל מפגש עם התלמידים שלך כהזדמנות לאימון

סילבוס הקורס

מפגש מס' 1

4.5.21 | יום ג' | 20:30-22:30

מבוא לאימון ילדים ​​​

נערוך הכרות עם עולם אימון הילדים ונלמד איך אימון יכול לסייע בכל מפגש עם הילדים המתאמנים בקליניקה בגן ובכיתה כהזדמנות לאימון. 

נגדיר את מטרתו של מאמן הילדים במפגש עם הילד ואיך לייצר אמון אצל הילדים.

נבין איך אימון ילדים יכול לסייע בחיזוק הבטחון העצמי, תחושת המסוגלות והאמונה העצמית של הילדים. 

מואר.png

מפגש מס' 2

11.5.21 | יום ג' | 20:30-22:30

הצד המואר שלי

המפגש השני יוקדש לחוזקות: 

  •  נגדיר מהי חוזקה

  • נבין איך לזהות חוזקות וכישרונות אצל הילדים ואיך להוביל את הילדים לאיתור החוזקות בעצמם. 

  • נלמד איך להוביל את הילדים לחזק את התכונות החזקות אצלם ואיך להיעזר בהם לפתרון בעיות, הגשמת מטרות. 

  • נבין איך להשתמש בחוזקות ככלי לחיזוק הבטחון העצמי של הילדים, לפתרון מצבים מאתגרים וקשיים שעולים במפגשים עם הילדים בחדר האימון ו/או במסגרת החינוכית - גן או כיתה. 

  • ערכים וכלים ליצירת גמישות מחשבתית.

מפגש מס' 3

18.5.21 | יום ג' | 20:30-22:30

ניהול רגשות ומחשבות

המפגש השלישי יעסוק ברגשות ובחשיבות לבטא רגשות ולעבד אותן כמשפיעה על הרווחה הנפשית והגופנית.

  • נבין את החשיבות להביע אותן ואיך ליצור מרחב מאפשר להביע קשת רחבה של רגשות.

  • נלמד איך להיעזר במארגן חשיבה - מודל ארבעת הממ"ים לניהול רגשות ומחשבות שעוסק בפרשנות, רגש ותגובה.

  • נלמד איך לאמן את הילדים להיעזר במודל במצבים חברתיים, אירועים שונים ולפני קבלת החלטות.

Depositphotos_39858751_original.jpg
Depositphotos_55895597_original.jpg

מפגש מס' 4

25.5.21 | יום ג' | 20:30-22:30

יצירתיות ופתרון בעיות

מיומנות פתרון היא אחת המיומנויות החשובות במאה ה-21.  ילדים שמכירים בבעיה ופועלים לפתרונה ומתמודדים עם הקושי מצליחים לייצר שינוי לעצמם ולסביבה שלהם. 

 

המפגש הרביעי יעסוק ביצירתיות ופתרון בעיות ובו נדבר:

  • נגדיר מהי בעיה? איך לכוון את הילדים לארגן בעיות שצצות להם.

  • נבין את הדרך לגשת לבעיות ואתגרים שצצים במפגש עם הילדים.

  • נלמד איך לכוון ולעודד את הילדים באמצעות שאילת שאלות ומודל ייחודי לפתרון הבעיות בעצמם.

  • נלמד איך לכוון אותם לגייס את המשאבים שעומדים לרשותם בכל בעיה – קטנה כגדולה.

  • נלמד איך להיעזר במארגן חשיבה לפתרון בעיות בו נתמקד בהגדרת הבעיה, רגשות, יצירת פתרונות אפשריים, יישום ורפלקציה.

מפגש מס' 5

1.6.21 | יום ג' | 20:30-22:30

הצבת מטרות וניהול פרוייקטים

Depositphotos_114774058_original.jpg

לכל ילד יש ירח (חלום) שהוא רוצה להגיע אליו, ילדים
בכלל אלופי החלומות. 
החל מחיזוק מיומנות, רכישת פריט חדש, חיזוק כישורים חברתיים ועד צבירת השגים בחוגים בהם הם מתאמנים. אבל איך מגשימים אותם?

במפגש החמישי נעסוק באימון לניהול פרוייקטים והצבת מטרות:

 

  •  נלמד איך להוביל את הילדים להוציא לפועל פרוייקטים וחלומות שהם רוצים להגשים.

  • נכיר את י.ר.ח - מודל אימון להצבת מטרות הילדים אשר בעזרתו הילדים יוכלו לבנות לעצמם תכנית אישית להשגת כל מטרה – קטנה וגדולה.

  • נלמד איך לכוון את הילדים לבנות תכנית לעצמם בתחום הלימודי והאישי. 

  • ניתן דגש על בניית תכנית אישית לתלמיד לשיפור ביצועים לימודיים, חברתיים, התנהגותיים, אישיים.

Depositphotos_103349544_l-2015.jpg

מפגש מס' 6

8.6.21 | יום ג' | 20:30-22:30

ליפול על כוכב - התמודדות עם אי הצלחות

ומה אם במקום להגיע לירח אנחת על כוכב? יש ילדים שאי הצלחה בתחומים שונים בחייהם גורמת להם לתסכול רב ולעיתים לחוסר יכולת לווסת את הרגשות ביחס לאי הצלחה.

 

המפגש השישי יעסוק באימון ילדים בהתמודדות עם אי - הצלחות:

  • נלמד איך להוביל את הילדים לבחירת מסלול המראה אחר בדרך לירח שלהם. 

  • נגדיר איך לחתור למצויינות במקום מושלמות.

  • נלמד איך לאמן ילדים להסתכלות מקדמת להתמודדות עם כשלונות בתחומי החיים השונים.

  • נלמד איך לנצל את המפגש עם התלמיד כהזדמנות לחשב מסלול מחדש, קבלת החלטות, ביצוע רפלקציה ובניית תכנית פעולה להמשך.

  •  נלמד איך להיעזר במארגן חשיבה שיסייעו לילדים בהתמודדות עם אי הצלחות. 

מפגש מס' 7

15.6.21 | יום ג' | 20:30-22:30

התנהגויות מאתגרות

במפגש השביעי נדבר על הדרכים להתמודד עם התנהגויות מאתגרות של ילדים. 

  • נלמד איך לייצר סביבה שקטה ומותאמת אשר מקדמת למידה והתפתחות.

  • נלמד איך לסייע לילדים בעת מקרים מאתגרים לארגן את המחשבות שלהם ולעשות סדר ברגשות שלהם.

  • נלמד לכוון אותם דרך זה למודעות ומשמעת עצמית. 

  • נדבר על פיתוח כישורים חברתיים וניהול קונפליקטים חברתיים.

Depositphotos_42970725_original_edited.j
Depositphotos_105825904_original.jpg

מפגש מס' 8

22.6.21 | יום ג' | 20:30-22:30

אתם מוכנים להמריא!

 במפגש השמיני והאחרון נבצע סגירת מעגל של כל הכלים והמיומנויות שנלמדו.  

  • נבין איך לבנות תכנית אימון אפקטיבית לילד שתתמוך ותקדם את המטרות במפגש עם הילד.

  • רתימת ההורים ובית הספר לתהליך האימון כמנוף להצלחה.

  • שילוב הספר "הירח קרוב מתמיד" בתהליך האימון עם הילד.

  • נבין איך להעזר במאגר סרטונים, קלפים, משחקים וספרים ולשלבם במפגשים עם הילדים בגן, בכיתה ובקליניקת הטיפול. 

את הקורס ילווה אתר סגור אליו יעלו כל הקלטות המפגשים, המצגות ותוכן נוסף לקריאה וצפייה.

תתאפשר לכם גישה לחומרים לכל אורך הקורס. כמו כן תפתח קבוצת וואטסאפ לשיתוף ומענה לשאלות. 

מה מיוחד בשיטת האימון לילדים של בית מאמן?

  • היא פשוטה ליישום, ייחודית וחוויתית.

  • היא מובנית, ברורה ומאפשרת לילדים שליטה מלאה בתהליך.

  • היא כוללת מארגני חשיבה שמסייעים לילדים ליישם את התוכן בפשטות ובבהירות.

  • היא נותנת מענה אמיתי למיומנויות שהילדים זקוקים להם במאה ה-21. 

  • תכנית האימון מאושרת ע"י משרד החינוך.

מה אתם מקבלים?

תעודה

בסיום ההשתלמות תקבלו תעודה לעבודה עם כלים לאימון ילדים בשיטת בית מאמן

ערכת אימון מלאה

ערכה הכוללת חוברת מפורטת עם כל המודלים שנלמדו בהשתלמות, תרגילים, דפי עבודה, סרטונים ועוד... 

בכל אלו תוכלו להשתמש בעבודה עם הילדים ולקדם אותו לעבר כל מטרה.

מודל מנצח

תקבלו מודל מובנה לאימון ילדים הכולל את כל שלבי האימון, מבנה מפגש אימון ושלבי התהליך שיובילו את הילד לעבר ההצלחה. המודל מונגש בשפה פשוטה וקלה ליישום

 

השורה התחתונה

איפה?

אונליין

מתי?

ימי שלישי | 4.5.21 |  19:30

כמה עולה?

ש"ח

1350

ניתן לשלם עד 10 תשלומים 

בונוסים!

מוצרים מבית "בית מאמן"

הספר "הירח קרוב מתמיד" 

בשווי 109 ש"ח
Square-moon_cover-Mockup_l.png

ערכת ניהול זמן 

בשווי 97 ש"ח
דוגמא.png

ריקי ברנר

אם זאת הפעם הראשונה שאנחנו נפגשים אז נעים להכיר, אני ריקי ברנר, נשואה לאורון ואמא לאלין, ליעד ונועה, בעלים של בית מאמן, מאמנת הורים וילדים ומובילה השתלמויות לאנשי מקצוע בתחום אימון הילדים. מחברת ספר האימון לילדים "הירח קרוב מתמיד". 
​בית מאמן הוקם לאחר 13 שנים בעבודה בתפקידי הדרכה, אימון וניהול מתוך מטרה אחת ברורה – לטעת בילדים מהארץ ומהעולם את האמונה בעצמם וביכולתם להגיע לכל ירח שיבחרו ולצייד אותם בכלים ומיומנויות שיסייעו להם בבגרותם, בבית ומחוצה לו.
הדרך אליהם עוברת בתוכניות האימון שמיושמות בבית בו הם גדלים ובמוסדות בהם הם מתחנכים.
שמתי כנר לרגליי את המטרה הזאת ואני פועלת להשפיע על כל הילדים באופן ישיר ודרך כל מי שבא במגע איתם: על ידכם ההורים, מורים, אנשי חינוך.

ומה עם הסמכות? 

בעלת תואר ראשון בתקשורת ובלימודי תואר שני בחינוך והוראה, מוסמכת אימון ילדים מטעם בר אילן, הדרכת הורים למתבגרים בגישת אדלר, באימון אישי ועסקי מטעם תו"ת, אימון מונטסורי וקורסים אקדמיים בנושאים: התפתחות הילד, פסיכופתולוגיה. 

ומעבר לזה, לומדת כל יום בחיי איך להיות אשת מקצוע ואמא טובה יותר. 

שימו לב

* ההשתלמות מיועדת לאנשי מקצוע לא בתחילת דרכם ונותנת כלי עבודה להעשרת ארגז הכלים ולהעמקת תהליך אימון עם הילד. 

whatsapp-png-whatsapp-transparent-png-im

יש לכם שאלות נוספות? רוצים לדבר איתי?

מוזמנים לכתוב לי כאן להתקשר או לשלוח וואטסאפ: 054-2110995

Thanks! Message sent.

bottom of page